PRAHA - MÍSTROVSTVÍ REPUBLIKY KŘÍŽENCŮ A PSŮ BEZ PP 2014

Na víkend 3.-4.5. hlásili špatné počasí, zimu a déšť, takže kam jinam se vypravit, než na MČR kříženců a psů bez PP do Prahy, kde už snad ani jiný počasí neočekáváme. Letos to však bylo mnohem lepší než vloni, jelikož pan rozhodčí Peter Feer ze Švýcarska nemusel snad odcházet ze cvičáku po kolena ve vodě :-). Naštěstí déšt ustal těsně před Prahou, jen ta zima zůstala. Jak já jsem záviděla některým ty zimní bundy, čepice a rukavice :-). Pro Terrynku je ale tohle počasí nejlepší, vyloženě si užívá, když se může válet v mokré trávě a běhat loužema. Bahnem ne, ona je dáma :-).

Parkury stavěl pro nás neznámý rozhodčí, Peter Feer ze Švýcarska, který bude posuzovat letošní Mistrovství Evropy. První parkur byl jumping. Při prohlídce jsem si myslela, že pan rozhodčí je pěkný vtipálek a stále doufala, že aspoň ty vzdálenosti mezi jednotlivýma překážkama, pro large upraví jinak. No, nestalo se a tak jsme se s tím musely nějak poprat. Jenže ono to jde celkem snadno, když v týmu jste dva, přičemž ten lepší z nás, tedy Terrynka ;-), je tak perfektní. Kdybych jí bývala byla věřila, stoupla si stranou a nesnažila se jí pomáhat a mluvit do běhu, tak by to byl i čistý běh :-), takhle jsem jí ho zkazila a udělala jí odmítnutí na slalomu. Promiň Terrynko :-), vím, že to umíš mnohem lépe, než já si myslím, příště už to nechám jen a jen na tobě. Tož, 8. místo.

Druhý parkur, agility, byl naopak, proti prvnímu jumpingu, krásný. Takový jaký já si představuju, běhavý, prostorný, se skrytýma pastma. Užily jsme si ho, Terrynku jsem tentokrát nechala pracovat samostatně, prostě jsem jí věřila a ona si tak doběhla pro krásné 1. místo. 

Závěrečná LA3 zkouška byla také velmi pěkná. Pan rozhodčí se rozhodl od prvního jumpingu stavět už jen krásné parkury, který si jistě každý užíval. Tohoto běhu jsme se však nakonec nezúčastnili, protože Terrynka kulhala po té, co jsem jí hodila talíř a ona uklouzla na mokré trávě.

Výsledky: MČR KŘÍŽENCŮ A PSŮ BEZ PP 2014

A3CH TERRY:

jumping - 8. místo/30 - 1 odmínutí, 3,6 m/s

agility - 1. místo/12 - 0 chyb, 4 m/s

CELKOVĚ - MISTRYNĚ REPUBLIKY KŘÍŽENCŮ A PSŮ BEZ PP 2014!!!!!!!!!!